saya pengikut setia cerita di atas.
but, tak tgk secara langsung la kul 7ptg kat tv3.
dpt jeling-jeling skit-skit aje ~ waktu tu tak brape sesuai utk ibu beranak tiga mcm saya :)
so tak brape feel la bila tgk time tu.

tgh mlm, or the next day layan sendiri kat tonton.com...
lebih aman & damai...
and baru jap tadi gi bw ke blog nieyl.
ada plak lagu bunga dhia tu berkumandang kat blog nieyl.
aduhai... tak sabo nyer la tunggu hari esok ha ha ha...




LIRIK : BUNGA DHIA (AIMAN SIDEK)

Ku menunggu kamu
Ku menanti kamu saja
Yang terindah dari Dia
Yang tercipta dari Dia

Waktu terus berguling
Dengan doa harapan
Kau didakapanku

Bunga kaulah cahaya
Bunga kaulah bintang
Menerangi siang dan malamku
Mewarnai segenap mimpiku

Ku menunggu kamu
Ku menanti kamu saja
Yang terindah dari Dia
Yang tercipta dari Dia

Waktu terus berguling
Dengan doa harapan
Kau didakapanku

Bunga kaulah cahaya
Bunga kaulah bintang
Menerangi siang dan malamku
Mewarnai segenap mimpiku

Oh ohhhh
Oh ohhhh
Oh ohhhh

Dhia kaulah cahaya
Dhia kaulah bintang
Menerangi siang dan malamku
Mewarnai segenap mimpiku


sebab utama saya ikut cerita ni ialah disebabkan HERO nyer yg hensem :)
kalau tak kerana HERO tengku zaril ni, rasa nya saya x tengok kot hi hi...

sebab-sebab lain saya tertarik dgn drama hati perempuan ni :-
  • cinta pandang pertama si lelaki. terus nak kahwin. sgt gentleman.
  • percintaan selepas perkahwinan...
  • golongan bangsawan yg sungguh merendah diri. mak ayah mertua yg memahami dan memberikan ruang bagi anak menantu menyelesaikan masalah sendiri terlebih dahulu...
  • and drama ni tak concentrate on cerita org melayu kaya raya berlagak bagus. hanya cerita golongan bangsawan yg kawin dgn org biasa...
meskipun HEROIN nyer si ayunis tu pada saya sedikit keras dlm lakonan, but ok la...
pelakon baru... bagi peluang la kan.
dulu lisa surihani tu pun keras kejung jugak lakonan nyer :)


bye :)

Photobucket