ini adalah testimoni saya sendiri.
sharing di group utk di share oleh semua...
sesuatu yg amat saya suka... saya apply... terbukti...
tawakal... berselawat nabi...
berdoa...

ini plak testimoni sahabat saya...
alhamdulillah.

itu dua aje testimoni saya nak share.
nak kasik up kat sini.
kisah sole & anak.
kesihatan anak dan kesakitan anak.
kejadian yg biasa berlaku di rumah...
demam panas... jatuh and terluka...

sole ni apa????

ni serba sedikit pasal sole...

secara ringkas ~ ia adalah garam bukit dari kawasan gunung himalaya.
ia adalah garam organik yg paling berkhasiat & paling bersih!
ia mengandungi semua unsur yg ada dlm tubuh manusia.
garam bukit ni menambah kualiti segala apa yg lain yang dicampur dengannya.
fungsi nya ~ pemangkin dalam tindakbalas kimia penting dlm penghadaman, pencernaan makanan, kurangkan masalah gastrik dan angin, melancarkan pengaliran darah dan byk lagi...
ia boleh mencegah osteoporosis!



Rasulullah pernah menyarankan supaya manusia memakan secubit garam pada sebelum dan sesudah makan.
Baginda berkata “Sesiapa yang memulakan makan dengan memakan secubit garam, Allah akan hindarkannya dari 330 jenis penyakit, paling kurang adalah penyakit gila, kusta, sakit perut dan sakit gigi, dan yang bakinya hanya diketahui oleh Allah sahaja”
ni paling utama...
semua nak kurus!
and semua produk percaya ~ nak kurus wajib detox...
sebelum makan suplemen ~ wajib detox...
nak kulit cantik ~ wajib detox...
nak lawas, tak sembelit ~ wajib detox...

3 liter air + 10 ml sole = setiap hari...
jimat!
kos detox yg murah...



Photobucket