terima kasih semua!
yg whatsapp saya...
yg sms saya...
ada juga yg terus call...
lom sampai seminggu iklan di blog ni, da pun dpt customer utk order Qaseh :-) di Melaka la...
alhamdulillah...
the power of google !
and semua yg call tu bukan org baru dgn Qaseh, semua yg memang da lama consume Qaseh.

delivery jika beli 2 unit qaseh adinda / kekanda ke atas.
:-)
delivery saya ikut kawasan sekitar bukit katil ye.
org melaka tau la kawasan sekitar berdekatan tu kawasan mana kan :-)
luar kawasan ~ caj RM10 per delivery.
nak free ~ dtg ke meeting point yg saya fix utk kemudahan kita bersama :-)

tiap pagi... tiap mlm...
kalau saya terlupa, ye la kan byk fikir... nurin & syuhada akan remind...
"ibu, qaseh ?"
alhamdulillah :-)

in shaa Allah saya akan sentiasa restock qaseh gold & qaseh kristal :-)

p/s : utk blogger terutama follower blog ni ~ in shaa Allah utk kamu free poslaju ke mana pun di semenanjung m'sia ni :-) tapi kena order 3 botol ke atas la tau...


sudah la tu, jgn ada alasan lagi... order sekarang!
makanan sunnah terbaik pada pendapat saya...
dgn izin Allah jua...
Photobucket