ari ni masuk dah hari keempat saya berkursus luar melaka.
hari terakhir!!!
alhamdulillah...

moga Allah permudahkan semuanya dan saya selamat balik rumah :-)

so ~ mari layan mood rindu membara saya kpd anak-anak ye...

ada satu malam tu...
izzat spt biasa sgt la aktif main-main... terlompat-lompat...
memang happy!
ibu & ayah ni pun sambil-sambil tgk tv la melayan izzat.
tiba-tiba mr.asben terperasan!!!
izzat da tido atas bantal golek tu :-)
saya pun kelam kabut amik phone and snap gambo la...

gambo-gambo ni snap masa kat kedai makan.
so sweet!!!

sekarang izzat da tak nak dok kat carseat.
and kalau perjalanan dekat skang ni saya tak fix da carseat dlm kereta.
izzat akan ke depan ke belakang la dlm kereta tu :-)
ni aksi dia tido kat pak uda dia...
kepenatan seharian bermain dgn sedara-mara.
coklat lom abis makan, tido terus dgn comotnya :-)

kat umah la ni.
tiga beradik ni breakfast cekodok bawang.

saya snap gambo ni masa mr.asben kursus 3 hari di johor ari tu.
izzat tunggu ayah nya... kesian sgt...
dia tunjuk-tunjuk kat motor ayah dia :-( hu hu hu...

izzat memang suka main kat luar...
berlari...
main tanah...
main ranting kayu...
aduhai...
pantang la kita menghala ke pintu, sure dia lari ke arah pintu juga :-)

rinduuuuuu !!!!!

Photobucket