rabu & khamis lepas anak-anak dara berdua tu telah buat salah besar!
mr.asben da skola kan both of them...
sgt kecewa dgn mereka berdua!
sgt geram! sgt sedih!
cubaan utk berbohong dgn ibu ayah!!!
tidak boleh diterima!!!
"mula-mula membohong, lama-lama mencuri..."
aduhai anak-anak...

sampai skang ni ha saya tunjukkan yg saya sgt marah dgn diorang.
terkilan...
tau pula diorang tertib aje bila tau saya sedang marah ni...
tau pula diorang tak buat bising dlm umah ni. dok diam dlm bilik baca buku citer.

hmmmmm...
skit masa lagi terubat la hati ibu ni ye...
and nasib baik periuk goreng ajaib, waffle ajaib ibu semua abis terjual...
dpt la jadi pengubat dek kerana perangai korang yg amat mengecewakan itu...



ni la bag shopping saya skang.
beli kat avon :-)
ada 3 bag sebab kalau shopping barang memang byk!
and asing bag letak makanan and bukan makanan :-)


meminimakan penggunaan plastik time shopping.
bukan saje hari sabtu, but setiap hari.

saya ada banyak recycle / woven bag.

before this saya guna woven bag.
but after terjumpa bag guni avon ni terus terpikat...
cantik... besar...
woven bag yg lain tu saya simpan rapi dlm kotak pink tu la.
utk isi apa2 patut ~ baju kotor balik kampung ke, nak gi picnic ke, anak-anak nak bawa barang ke skola ke...

:-)

kepada semua, selamat berhujung minggu.
plan saya ~ nak abiskan masa mengadap anak-anak dara...

Photobucket