Tadi, lepas abis kes kat High Court Melaka, on the way balik office, sempat call & wish abah SELAMAT HARI BAPA. Dalam hati rasa sayu plak tiba-tiba waktu cakap dgn abah tu... he he he!

Abah saya memang garang tapi hati nyer mudah terusik. Dia memang mementingkan pendidikan anak-anak. Pada abah, qualification dari segi pendidikan saje yg menentukan masa depan...

Now abah [dia bantu emak] jaga cucu-cucu... Kesihatan cucu-cucu merupakan satu yg amat penting bagi abah. Memandangkan Nurin cucu sulung, bleh dikatakan favourite cucu la. Paling rapat. 2007 dulu, lepas saya bersalin kan Syuhada, abah & emak dok dgn saya setahun. Nurin memang tido malam dengan abah & emak. Siang hari, emak jaga Nurin dan abah lebih menjaga Syuhada.

Tq abah & emak... Now, jaga baby kakak & adik di Cheras pulak...

Bagi saya, abah adalah orang penting pembentukan saya sebagai seorang ORANG sekarang ni. Banyak perkara berkaitan abah yang mempengaruhi hidup saya. Biarpun susah, biarpun tak berduit... abah tegar sekolahkan kami 5 beradik hingga semua lepas degree, 2 org dgn masters & sorang dgn phD... Kesukaran hidup langsung tak block abah & emak beri kami pendidikan, biar dikata orang, biar tak makan, biar berhutang...

Moga abah panjang umur... Sempat rai kan majlis pernikahan Nurin... he he he...!