Hari Sabtu saya ke Bentong. Abang saya buat kenduri kesyukuran sempena kelahiran anak ke-2 nyer dan juga dia selamat abis phD... Kami sekeluarga meramaikan majlis nyer, konvoi dari KL ke Bentong...
MUHAMMAD HATIM AMMAR - anak buah the latest ! Kenduri utk dia la...

kiri (AMMAR) dan yang kanan tu yang buka mata adalah anak kakak (MUHAMMAD). Beza umur mereka exactly 1 month...

Ni Nurin bergambar bersama Aishah (berbaju kurung kuning), kakak kpd Ammar - anak sulung abang saya...

Esok nyer... or semalam... or bersamaan dengan hari Ahad... Kami sekeluarga berkonvoi 4 kereta ke Pandamaran, Klang... Pak cik (adik abah saya) kawinkan anak perempuan sulung... Maka, ada la re-union adik-beradik abah saya...

Ahli keluarga abah. Ni baru 60% dari yang sebenarnya...

Pengantin & ibu bapa pengantin.

"Selamat menempuh kehidupan suami isteri, Sabrina..."